Ruim 12500 klanten maken regelmatig gebruik van het verzendplatform van Frama. Weten waarom een klant voor Frama kiest? Lees hieronder de verschillende ervaringen.
NL en BE
In de postmarkt.
Officiële partner.
Onze klanten vertellen graag over hun ervaringen met Frama. Welke postzaken gebruiken zij en wat zijn de voordelen?
Alles verloopt soepel. Als ik vragen heb over bijvoorbeeld de aanschaf van iets, krijg ik daar steeds goed en uitgebreid antwoord op. Contact verloopt zoals het hoort, ook bij het nabestellen van simpele dingen als etikettenrollen.
Lees meer
Ben Hagemeijer is eigenaar van tweewielerzaak 'Hagemeijer Tweewielers'. Regelmatig moet hij een pakket versturen - en dat doet hij graag met Frama. 'Het verzendplatform is heel makkelijk in gebruik en werkt altijd naar behoren.'
Lees meer
Joyce Hoezee vertelt dat zij de diensten van Frama al gebruikt sinds ze er werkzaam is. 'Nu zo’n 20 jaar. De frankeermachine en het verzendplatform zijn erg handig. Met slechts een minuut of 2 per dag heb ik alle brieven gefrankeerd.'
Conny van der Helden is officemanager voor Huijzer Advocaten en ervaart al zeven jaar de gemakken van Frama. Eerst alleen de frankeermachine, later ook RMail voor het veilig verzenden van vertrouwelijke informatie. 'Het is heel gebruiksvriendelijk. Een paar drukken op de knop - en klaar is Kees!'
Lees meer
Ellen Pape is receptioniste bij Van Gelderen Advocaten, een zeer tevreden klant van Frama. Ze vertelt onder andere over het gebruik van de labelprinter, die ze bij Van Gelderen sinds een tijdje gebruiken. 'Dit bevalt super. Het is heel erg makkelijk en bespaart een hoop tijd.'
Lees meer
Hanneke is boekhouder en Moneybird-adviseur voor ondernemers. Ze helpt mensen de financiële kant van ondernemen te begrijpen. Om vertrouwelijke documenten te versturen, maakt ze gebruikt van Frama RMail.
Lees meer
Ook bij JYSK wordt de frankeermachine van Frama regelmatig gebruikt. Daarnaast werken ze graag met het verzendplatform. 'Ik maak online etiketten met barcodes via het verzendplatform', aldus Angelique van den Akker, werkzaam op het hoofdkantoor van JYSK.
Lees meer
We groeien hard en Frama denkt fijn mee in de mogelijkheden. Frama is klantvriendelijk en komt met verrassende oplossingen. Ook is het gebruik van het verzendplatform zelf heel makkelijk
Lees meer
Al sinds Bart Haans voor Uquilair werkt kent hij Frama. Eerst van de frankeermachine, later van de webshopkoppeling. 'Onze webshop is gekoppeld aan het verzendplatform van Frama, waardoor alle verzendlabels automatisch gegenereerd worden. Super makkelijk.'
Lees meer
Daphne Koot, is Office Manager bij QSN, dat staat voor Quality Services Network. QSN geeft bedrijven garantie op certificering, met behulp van consultants. Daphne: 'Wij maken wekelijks gebruik van de frankeermachine.'
Lees meer
Bee-Sports maakt al 10 jaar gebruik van de diensten van Frama. 'Sinds 3 jaar gebruiken we naast de frankeermachine ook het verzendplatform van Frama, voor pakketten en brievenlabels. Dit bevalt goed!'
Lees meer
Olivia (Owner & Founder) verkoopt via haar webshop veiligheidsproducten, daarvoor gebruikt ze partijenpost: 'Het makkelijke van partijenpost is dat je kunt kiezen uit verschillende gewichtsklassen. Ik kies voor gesorteerde partijenpost, wat me veel geld bespaart omdat ik nu geen postzegels hoef te kopen.'
Lees meer