De gemakken van RMail
Conny Vertelt: “Ik maak vooral gebruik van RMail. Samen met een collega verstuur ik daar regelmatig e-mails mee. Eerst deden onze advocaten dit zelf ook, maar inmiddels doen wij het voor alle advocaten.”
Wat Conny van RMail vindt? “Heel gebruiksvriendelijk. Gewoon een paar drukken op een knop. Even aanklikken wat je wil en klaar is Kees.”
Eén van de opties die Conny fijn vindt aan RMail, is ‘Large Mail’. “Hiermee verstuur ik alle grote bestanden. Ik moet soms echt enorme pakketten aan papierwerk versturen. Als een dat niet via de gewone mail lukt, ga ik direct naar RMail. Dat gaat altijd goed: ik heb nog nooit gehad dat ik iets niet kon verzenden omdat het te groot was.”
Welke diensten van Frama gebruiken jullie?
“Wij gebruiken naast RMail ook regelmatig de frankeermachine van Frama. Dit is heel fijn in combinatie met RMail – en wist je dat we zonder de frankeermachine, RMail misschien wel nooit ontdekt hadden?”
Conny van Helden, officemanager Huijzer Advocaten & Selma Kara Advocatuur
Zien of iemand de mail geopend heeft
Daarnaast vindt Conny het ook erg fijn dat ze met RMail een ontvangst- en openingsbevestiging krijgt. “We mailen voornamelijk met RMail voor correspondentie met andere advocatenkantoren of tegenpartijen. Bijvoorbeeld contracten, of incassozaken. Van een ander advocatenkantoor weten we wel dat ze onze mail netjes openen en lezen, maar bij een tegenpartij weet je het nooit helemaal zeker.”
“Het is daarom handig dat we kunnen zien of iemand onze mail ontvangen heeft, zodat daar geen misverstanden over ontstaan. Ook is het voor ons als advocatenkantoor goed dat een aangetekende mail een juridische geldigheid heeft.”
RMail ontdekt dankzij frankeermachine
Naast RMail gebruikt Conny ook regelmatig de frankeermachine van Frama. “Dit is heel fijn in combinatie met RMail – en wist je dat we zonder de frankeermachine, RMail misschien wel nooit ontdekt hadden?”
“Toen ik hier net begon met werken verstuurden we alle post met postzegels. Vanaf het moment dat we groeiden, zochten we al snel naar een frankeerapparaat. Via Google kwamen we uit bij Frama. We namen meteen een frankeerabonnement – en een paar jaar later leerden we via een mailing RMail kennen.”
En toen ging het balletje rollen. “Van het één komt het ander. Dat RMail leek ons wel wat, dus dat wilden we proberen. We hebben contact opgenomen, informatie opgevraagd en waren meteen enthousiast.”
Aangeraden aan andere werkgever
Inmiddels gebruikt Conny RMail zo’n drie jaar en ze is er nog steeds erg tevreden over. “Naast Huijzer Advocaten werk ik voor Selma Kara Advocatuur. Ik heb RMail daar ook aangeraden, met succes.”
Over het algemeen is Conny dus erg blij met de diensten van Frama, al was er laatst toch een klein probleempje. “We hadden iets geks met de bevestigingsmail. Ons logo kwam er niet goed onder te staan. Gelukkig duurde dit niet lang, want toen we om hulp vroegen heeft een medewerker van Frama ons probleem meteen opgelost.”
Ook geïnteresseerd in een frankeermachine of het online beveiligd en aangetekend verzenden van e-mails?
Bezoek dan de pagina's of neem gerust contact met ons op.