Benieuwd naar wie wij zijn en wat we doen?
Lees dan snel verder.
NL en BE
Op de postmarkt.
Officiële partner.
Wij zijn Frama Nederland: marktleider op het gebied van frankeermachines. Een dochteronderneming van Frama AG te Zwitserland, met ruim vijfenveertig jaar ervaring als expert op frankeergebied. Door onze jarenlange ervaring en expertise bewegen wij nauw mee met de ontwikkelingen in de markt.
Onze horizon is verbreed en wij zijn getransformeerd naar een organisatie met focus op oplossingen voor post- en pakketverwerking, veilige digitale informatie-uitwisseling, gegevensbeheer en communicatie.
Wij bieden de markt hèt postplatform voor small office. Eén plek waar kleine en middelgrote bedrijven alle post kunnen verzenden. Van brief, partijenpost en brievenbuspakje, tot pakket of aangetekende e-mail. Tevens bieden wij een eigentijds frankeerconcept waarbij de frankeermachine onderdeel is van een alles-in-één abonnement.
Tevreden klanten
Postervaring
Als Frama Nederland willen we de optimale schakel zijn tussen verzender en ontvanger in het MKB. We doen dit door gebruiksvriendelijke oplossingen voor post- en pakketverwerking te bieden. Daarnaast optimaliseren we digitale informatie-uitwisseling, gegevensbeheer en communicatie voor onze klanten.
Denk hierbij aan uiteenlopende diensten als het frankeren van jouw post, het versturen van een brief(pakje), online verzenden van pakketten en partijenpost, maar ook aan het versturen van geautomatiseerd aangetekende e-mails en digitaliseren van documentstromen. We zetten alles op alles om postzaken gemakkelijker te maken.
De postmarkt is continu in beweging. Momenteel vindt een duidelijke verschuiving plaats van fysieke post naar digitale alternatieven. Dit is van invloed op onze marktbenadering, evenals het toenemende volume van het aantal pakketten dat wordt verzonden.
Wij zien de transitie van frankeermachine- naar allround serviceverlenende organisatie waarbij alle aspecten van postverwerking worden aangeboden, als toekomst. Graag delen wij onze kennis om de kwaliteit van de interactie tussen jou en jouw klanten sterker en persoonlijker te maken. Hierbij staan integriteit in communicatie centraal.