Een goed alternatief
Rutger vertelt: “We waren al een tijdje op zoek naar een goed alternatief voor ons vorige parcel systeem.
Toen de tarieven van de briefpost omhoog schoten, zijn we gaan kijken naar een alternatief voor de frankeermachine. Toen kwamen we bij het verzendplatform van Frama terecht.”
Bij Frama weten we dat men steeds meer zelf onderzoek doet en vergelijkt, middels het internet.
Goed nieuws: naast voordelige tarieven, staat goede service bij ons ook hoog in het vaandel Dit uit zich in onder andere gesprekken met Tuin-Tools, over een webshopkoppeling met het verzendplatform.
Deze koppeling zorgt dat orders van Tuin-Tools automatisch worden doorgevoerd op het verzendplatform van Frama.
Waarom kiezen jullie voor Frama?
“Het is makkelijker. Handelingen zijn sneller, het platform werkt goed. We besparen een hoop tijd op het invoerwerk en het systeem is eenvoudig te begrijpen.”
Rutger Schim, Directeur van Tuin-Tools
Oneindig veel mogelijkheden
Frama heeft een compleet aanbod voor alle bedrijven die zowel pakketten als brieven online willen verzenden. In het geval van Tuin-Tools is er gekozen voor een frankeermachine, in combinatie met het online verzendplatform
Rutger: ‘Wij gebruiken de frankeermachine misschien al wel 10 jaar. Sinds 3 jaar maken we ook gebruik van het verzendplatform van Frama, voor pakketten en brievenlabels. Dit bevalt goed: een stuk beter dan waar we vroeger mee werkten.”
Hoe gaat het nu met Tuin-Tools?
“Wij versturen ongeveer 1000 pakketten per maand en daarnaast een hoop brieven. Zo’n 70% van wat wij versturen is briefpost. We verwachten dat dit in 2021 nog wel zal toenemen. Tot nu toe verstuurden we altijd alles met veel plezier en gemak met Frama en we zijn niet van plan om daar verandering in te brengen.”
Ook geïnteresseerd in een frankeermachine of het online voormelden van (brievenbus-)pakketten?
Bezoek dan de pagina's of neem gerust contact met ons op.