Labelprinter van Bixolon
Ellen gebruikt tijdens haar werk regelmatig verschillende diensten van Frama, waaronder de labelprinter van Bixolon en Frama Parcel. "Ook gebruiken we de frankeermachine. Heel handig, want daarmee wegen we direct onze brieven en wordt het juiste tarief automatisch geselecteerd. Sinds kort hebben we ook de Bixolon labelprinter. Dit bevalt heel goed. Voorheen printten we de etiketten uit en plakten we ze zelf op, maar zo’n labelprinter is vele malen makkelijker."
Naast Van Gelderen, werkt Ellen ook nog voor een ander bedrijf, waar ze Frama gebruikt voor het versturen van pakketten. "Daar werd een tijdje geleden een keer tegen ons gezegd: jullie versturen zó veel pakketten, daar moet een goedkopere oplossing voor zijn. We gingen ons verdiepen en vonden Frama Parcel. Meteen aangeschaft en nog steeds blij mee. Het scheelt aanzienlijk in de kosten."
Welke diensten van Frama gebruiken jullie?
"Wij versturen onze pakketten via het verzendplatform van Frama in combinatie met een Bixolon labelprinter. Daarnaast gebruiken we af en toe nog de frankeermachine."
Ellen Pape, receptioniste Van Gelderen Arbeidsrechtadvocaten
Versturen van een pakket zo gepiept
Volgens Ellen is het versturen van een pakket zo gepiept. "Het is hartstikke gebruiksvriendelijk. Ik zet s'ochtends Frama Parcel open, voer de benodigde adressen in en print een etiket - of 2 achter elkaar. Je kunt adressen toevoegen in een adressenlijst, zodat je deze snel bij de hand hebt. Dan hoef je het adres alleen nog aan te klikken en het verzendlabel af te drukken met de labelprinter."
"Ook scheelt het aanzienlijk in geld. Best een groot verschil, zeker als je veel pakketten hebt en ook als je naar het buitenland verstuurt!"
Altijd goed geholpen
Ook over de support en klantenservice is Ellen zeer te spreken. "Ik word altijd goed geholpen. Laatst nog: ik dacht dat ik de rollen voor de Bixolon printer automatisch toegestuurd zou krijgen als ze bijna op waren, maar dat was niet het geval. Toen het laatste etiket op was, zat ik dus met lege handen. Ik heb toen meteen gebeld en werd fantastisch goed geholpen."
"Via de website bestelde ik nieuwe labels. Tot deze binnen waren, moest ik even op normaal papier printen. Net als voorheen. Om dit te doen diende ik online even een instelling aan te passen, maar dat was zo gepiept. Binnen 2 dagen lagen de nieuwe etiketten al op de mat en kon ik weer verder met de labelprinter."
Ook geïnteresseerd in een frankeermachine of het online voormelden van (brievenbus-)pakketten?
Bezoek dan de pagina's of neem gerust contact met ons op.