Loading...

Franky Amsterdam

Sinds haar studie aan het AMFI, droomt Franka er al van om haar eigen bedrijf in de fashion-industrie te hebben. Als ze klaar is met studeren, begint ze daarom haar eigen sieradenlijn: Franky Amsterdam. Haar eerste bestellingen verstuurde ze via het verzendplatform van Frama. Nu, een aantal jaar later, doet ze dat nog steeds. "Ik verzend allerlei soorten pakketjes. Van brievenbuspakjes tot grotere pakketten. Dit bevalt heel goed."

Obin
Snel groeiende onderneming in sieraden met webshopkoppeling

Franky Amsterdam is één van de meerdere webshopklanten bij Frama. Wekelijks wordt er post verstuurd met daarin verschillende unieke sieraden. “Het voelt goed om mooie sieraden te ontwerpen en te zien dat andere vrouwen dit willen kopen. Regelmatig doe ik ook samenwerkingen met influencers. Dan stuur ik ze pakketjes op via het verzendplatform.”

Zou je Frama aanbevelen?

“Ik zou Frama 100% aanbevelen aan andere webshopondernemers.”

Franka Vedder, Owner & founder Franky Amsterdam

Waarom Frama zo makkelijk is voor webshops

Volgens Franka kent Frama meerdere voordelen, maar bij een aantal dingen is ze extra gebaat. Zo kan ze haar webshop bijvoorbeeld eenvoudig koppelen aan het verzendplatform. “Dit vergemakkelijkt het verzendproces aanzienlijk. Daarbij hebben we een labelprinter op kantoor staan, die goed samenwerkt met het verzendplatform. Als er iets mee aan de hand is, krijg ik direct hulp en kan ik binnen no time weer verder met het verzenden van mijn post.”

De bijbehorende labels bestelt Franka in de webshop van Frama. “Dit is heel makkelijk en ze zijn ook snel binnen. Door de koppeling met mijn webshop heb ik meteen alle juiste adressen op de labels staan, zonder veel ingewikkelde handelingen. Je went heel snel aan het systeem. De meiden die hier werken hadden het ook snel onder de knie: je hoeft er echt niet technisch voor te zijn.”

Zou je Frama aanbevelen?

Franka: “Ik zou Frama 100% aanbevelen aan andere webshopondernemers. De service is top en dat is voor ons een belangrijk punt. Als er een probleem is bel ik en dan wordt het direct opgelost. Ook mag ik al mijn vragen stellen, daar betaal ik niks extra’s voor. Het is fijn dat Frama altijd bereikbaar is en met oplossingen komt als ik het even niet weet.”

Ook geïnteresseerd in het online voormelden van (brievenbus-)pakketten en/of een webshopkoppeling?
Bezoek dan de pagina's of neem gerust contact met ons op.